Jul 13, 2015

BARCELONA | DAY 8, LAST DAY

Moikka!

Nyt viedään Barcelonan reissun viimeistä päivää. Oltiin ennen matkaa katsottu lennot siten, että saapuisimme Barcelonaan jo heti aamusta ja vastaavasti lähtisimme sieltä lähtöpäivänä vasta illalla, ja saisimme näin ollen maximoitua loman pituuden. Tästä johtuen aamupalan ja hotellihuoneen siivouksen jälkeen jätimme matkalaukkumme hotellille säilytykseen ja suuntasimme ulko-ovien kautta nautsikelemaan viimeisistä tunneista.

Tällä kertaa päädyimme suunnistamaan alueelle, jossa emme vielä olleet käyneet ja pakko sanoa että se oli mukavan oloista aluetta! Kun LaRambla ja sen ympäristö turisteineen oli tullut viikon sisällä tutuksi, oli mukava käydä alueella, josta huokui se, että kadut ovat täyttyneet turistien sijaan paikallisista. Kun tämä osio kaupunkia oli tallusteltu, olikin meillä vielä parisen tuntia aikaa ennen taxin kyytiin nousemista.

Nopean kauppareissun jälkeen suuntasimme hotellimme lähellä olevalle valtavalle puistoalueelle nautiskelemaan auringon lämmöstä ajatellen Suomen raekuuroja, joista tuohonaikaa Facebook-sivumme täyttyivät. Aika kului ja pian olikin aika napata laukut mukaan, hypätä taxiin ja suunnata kohti lentokenttää!

Mukava viikko takana ja jonkinlaiset rusketukset iholla olikin sitten aika jättää Barcelona taakseen ja suunnata lentokoneen ohjaamana kohti Suomea. Nyt on sitte saatu näiden kuvien myötä päätökseensä meikäläisen reissu ja olis ihan älyttömän kiva kuulla, että onks näitä Barcelona-postauksia ollut kiva lueskella vai oisko koko sarjan voinut jättää tekemättä?

PÄIVÄ 1: TÄSTÄ
PÄIVÄ 2: TÄSTÄ
PÄIVÄ 3: TÄSTÄ
PÄIVÄ 4: TÄSTÄ
PÄIVÄ 5: TÄSTÄ
PÄIVÄ 6: TÄSTÄ
PÄIVÄ 7: TÄSTÄ

1 comment

1. Mun mielestä ainakin nää postaukset oli tosi kivoja! :)